♥Cherrypie♥ Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Sannsynligheten er liten får at man har en spire i magen om man har blødd en uke?? Syns ikke blødningene mine ligna mensen blod i det hele tatt, blødde ei uke ca å kjente ingen mens smerter eller noentingen, var min første blødning etter fødsel! å nå er je bare kvalm! hmm hmm... ka dokker trur???
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Første gangen jeg ble gravid så hadde jeg to ganger det jeg trodde var mensblødninger som kom til rett tid. Men hadde ikke smerter som jeg pleier, så synes jo det var litt rart...(var ikke planlagt den gangen). Denne gangen hadde jeg mens (tror jeg...) uten smerter, men graviditetstesten er negativ, så for meg stemte det nok ikke denne gangen. Men det KAN hende at du er gravid..Lite sannsynlig, men det skjer ;-)
♥Cherrypie♥ Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 da du var gravid, blødde du mange dager da?
villemo* Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Moren min hadde regelmessige menstrasjoner i nesten 6 mnd da hun gikk med førstemann. Hun visste ikke at hun var gravid. Men da hun oppdaget det (hun hadde nok fortrengt det), så poppet magen ut, og mensen stoppet... Merkelig det der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå