Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og som muligens bor landlig til? Jeg aner nemlig ikke helt hva jeg skal ta meg til når gubben begynner på jobb igjen! Bor jo ett stykke utpå landet,der buss er det eneste fremkomstmiddelet for meg som ikke har lappen.. Men aner jo ikke når jeg tør å ta med meg henne aleine ut i vogn og på buss for å dra på kjøpesenter osv.. Eller når det er forsvarlig.. Hun er nemlig bare 10 dager enda da.. Hehe! Så jeg håper det kanskje var noen her som hadde noen tanker,råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, men jeg bor ganske så nært sentrum så jeg går dit jeg skal somregel, gubben har heller ikke lappen, men får den førhåpentligvis snart. Er veldig tungvint når man skal handle mye og må kjøres av svigers. Er d buss me ståplasser slik at barnet ditt kan ligge i vognen ser jeg ikke no problem, blir kanskje litt vanskelig hvis d bare er sitteplasser for tror ikke dem har bilstol til så små unger. Må du kjøre langt me buss da? Jeg bynnte tidlig å farte rundt så mi tøtta e vant å sove i vogn me masse lyder rundt seg. men ikke glem at ungen blir fort varm på kjøpesentrene, ser mange har barn nedpakket i masse ytterklær og vognpose inne på sentrene...

Skrevet

Har ikke lappen jeg heller, ikke råd til det. Bor i storby, men ikke i sentrum akkurat, hender jeg må ta 2 diverse buss for å komme meg dit jeg skal. Plagsomt det, ja. Hadde skikkelig busspare selv, det tok litt tid før jeg tørde å dra til byen alene med jenta, men det går greit. Folk er snille og hjelper til, og hvis ikke så bussjåføren er forpliktet til det.

Dette når man skal dra ut med en nyfødt mp du nesten vurdere selv, når dere er klare for det. Ville ikke ta babyen der det er masse folk sånn med det første, ikke store kjøpesenter da, for der er det lettest å bli smittet av en virusinfeksjon,spesielt nå om vinteren , midt i influensasesong. Men du må jo komme deg ut før eller siden, da. Så da er det bare å tenke fornuftig og ikke dra på veldig lange turer til å begynne med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...