Patetica fåkksi Skrevet 1. februar 2008 #26 Skrevet 1. februar 2008 Hvis innlegget handler om Putitas skrivefeil er det usaklig om man fortsetter aa skrive om hennes skrivefeil. ..eller?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #28 Skrevet 1. februar 2008 "tralalala og innlegget ditt betyr like mye som en måkebæsj på en blikktak" HAHAHAHAHA...jævla bra sakt! holdt nestn på å pisse på mæ! HAHAHAHA...fy f¤¤¤! du e rå altså, har sansen for dæ æ...hahaha...lest masse som du har skreve...hohohoho.... for en eligant humor! ojojoj:) mere mere! ¤klapp klapp¤
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #29 Skrevet 1. februar 2008 Anonym 18.52 Er dette prompeputa som forsvarer seg selv, tro -kan virke sånn på skrivefeilene hennes :-p Og hva vet du foresten om innholdet i mine innlegg -jeg er jo ANONYM!! Du har kanskje ikke fått med deg at anonym ikke er et og samme menneske eller? Fjols....
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #30 Skrevet 1. februar 2008 fis promp fis promp promp fis promp fis fis promp fis promp fis promp promp fis promp fis fis promp fis promp fis promp promp fis promp fis fis promp fis promp fis promp promp fis promp fis fis promp fis promp fis promp promp fis promp fis fis promp fis promp fis promp promp fis promp fis fis promp fis promp fis promp promp fis promp fis fis promp fis promp fis promp promp fis promp fis fis promp fis promp fis promp promp fis promp fis fis promp fis promp fis promp promp fis promp fis fis promp fis promp fis promp promp fis promp fis fis promp fis promp fis promp promp fis promp fis fis promp fis promp fis promp promp fis promp fis fis promp fis promp fis promp promp fis promp fis fis promp fis promp fis promp promp fis promp fis fis promp fis promp fis promp promp fis promp fis fis promp fis promp fis promp promp fis promp fis fis promp fis promp fis promp promp fis promp fis fis promp fis promp fis promp promp fis promp fis fis promp fis promp fis promp promp fis promp fis fis promp fis promp fis promp promp fis promp fis fis promp
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #31 Skrevet 1. februar 2008 Jaha. Og du har spist rosenkål, eller?
Sharlis Skrevet 3. februar 2008 #32 Skrevet 3. februar 2008 anonym 23,02: Hahahaahah Der svarte du for meg.. Du er så dum..hahaha "Du har kanskje ikke fått med deg at anonym ikke er et og samme menneske eller? Fjols...."
Sharlis Skrevet 3. februar 2008 #33 Skrevet 3. februar 2008 anonym 23,02: Der ser du hvem jeg er..jeg er absolutt ikke prompeputa..
Sharlis Skrevet 3. februar 2008 #34 Skrevet 3. februar 2008 anonym 23,02: Men la meg gjett hvem du er ..... Hmm.... Du snakker om skrivefeil...Figa????? Eller så er du..måkebæsj?? Hahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå