Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Er det mange her som går på babysang? Jeg var første gang i dag, og det ga skikkelig mersmak. Var i kirka, men det var ikke sånn veldig kristent preg på det. Anbefalles!
To gull og en på vei Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 jeg har veldig lyst til å gå, men har slitt litt med å komme meg opp til normal tid. Har hatt en liten nattevåker=) Nå ser det ut som hun har komt inn i en mer levelig rytme, så kanskje jeg skal ta turen på mandag? Hvor er det du går?
camillah 2 små Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Kulturskoler rundt om i landet arrangerer Musikk fra livets begynnelse, det syns tulla vår er kjempestas! Og mammaen får tips til sanger, rim og regler som er flotte både i leik og til kvelds!
Love my kidz Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Jeg og gutten min på seks mnd begynte på mandagen, og det var stas!! Jeg vokste opp med sang og musikk øg ønsker at gutten min skal få samme gleden. Han var kjempeivrig og strålte under hele timen :-D Jeg har timene på kulturskole, ingenting kristent over det her heller nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå