Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 hvor mye sjokolade spiser du? er så vanvittig sjokolade syk, men prøve å holde meg, men har så lyst å gå ned på butikken å kjøpe meg masse sjokolade.. hvor mye sjokolade er for mye da?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Jeg har ikke sjokolade dilla, men har dilla på slike oransje og svarte krokodiller fra smågodt disken :-D Helt sykt, spiser maaaaaaange pr dag.. Prøver å styre meg, men klarer ikke. Hvor mye som er for mye.. hm.. ikke vet jeg, men jeg mener nå at det er viktig å kooooose seg også jeg da ;-)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 det er så rart, for i første trimester var jeg ikke noe godte syk, fantes ikke noe lyst på godteri.. men nå sitter jeg å tenker på sjokolade hele tiden, jeg bor i leilighet rett oppom butikken og, så er ikke lange veien til godte hyllene.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Er super sjokolade syk hele tiden, prøver å begrense meg, men det blir litt sjokolade nesten hver dag....ugh...sikkert ikke bra. Trener fremdeles 3 ganger i uken, så sjokoladen slår ikke ut på vekten enda, er i uke 26 og har fått opp knappe 4 kg, men likevel...sikkert ikke bra med all sjokoladen....men det er jo bare sååååå godt:)
*Super*Mamman* Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Huff, her går det ned mye sjokolade for tiden ja.. Hver dag.Litt dårlig samvittighet, men greier ikke å holde meg unna!!! Kjenner at jeg får skikkelige abstinenser om det går for lang tid uten sjokolade.... Jaja,bebine kommer nok til å bli fornøyd når han får servert sjokomelk tenker jeg, hehe..
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 jeg drikker et stort glass oboy til hvert brødmåltid også da, men jeg tror jeg skal gå å kjøpe meg frukt så skal jeg lage smoothie idag:) er jo mye bedre å sunnere enn sjokolade, å like godt:)
La vita è bella <3 Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Jeg mista lysten på godteri før jul, og iallfall sjokolade, så har ikke spist noe særlig av det siden. Er 12+6 nå og enda ikke fått godtelysten tilbake, går mest i frukt her. Men av og til synes jeg det er godt med bixit med sjokolade (mmmmm) eller varm sjokolade
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 Hata alt som hadde med snop å gjøre de første 3 mnd. Men nå i uke 16 har Non-stop begynnt å virkelig leve opp til navnet sitt. Gjemmer de i veska slik at andre holinger ikke finner de ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå