Gå til innhold

noen som har sjokolade dilla her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye sjokolade spiser du? er så vanvittig sjokolade syk, men prøve å holde meg, men har så lyst å gå ned på butikken å kjøpe meg masse sjokolade..

hvor mye sjokolade er for mye da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke sjokolade dilla, men har dilla på slike oransje og svarte krokodiller fra smågodt disken :-D Helt sykt, spiser maaaaaaange pr dag..

Prøver å styre meg, men klarer ikke.

Hvor mye som er for mye.. hm.. ikke vet jeg, men jeg mener nå at det er viktig å kooooose seg også jeg da ;-)

Skrevet

det er så rart, for i første trimester var jeg ikke noe godte syk, fantes ikke noe lyst på godteri.. men nå sitter jeg å tenker på sjokolade hele tiden, jeg bor i leilighet rett oppom butikken og, så er ikke lange veien til godte hyllene.

Skrevet

Er super sjokolade syk hele tiden, prøver å begrense meg, men det blir litt sjokolade nesten hver dag....ugh...sikkert ikke bra. Trener fremdeles 3 ganger i uken, så sjokoladen slår ikke ut på vekten enda, er i uke 26 og har fått opp knappe 4 kg, men likevel...sikkert ikke bra med all sjokoladen....men det er jo bare sååååå godt:)

Skrevet

Huff, her går det ned mye sjokolade for tiden ja.. Hver dag.Litt dårlig samvittighet, men greier ikke å holde meg unna!!! Kjenner at jeg får skikkelige abstinenser om det går for lang tid uten sjokolade....

Jaja,bebine kommer nok til å bli fornøyd når han får servert sjokomelk tenker jeg, hehe.. :)

Skrevet

jeg drikker et stort glass oboy til hvert brødmåltid også da, men jeg tror jeg skal gå å kjøpe meg frukt så skal jeg lage smoothie idag:) er jo mye bedre å sunnere enn sjokolade, å like godt:)

Skrevet

Jeg mista lysten på godteri før jul, og iallfall sjokolade, så har ikke spist noe særlig av det siden. Er 12+6 nå og enda ikke fått godtelysten tilbake, går mest i frukt her. Men av og til synes jeg det er godt med bixit med sjokolade (mmmmm) eller varm sjokolade :)

Skrevet

Hata alt som hadde med snop å gjøre de første 3 mnd. Men nå i uke 16 har Non-stop begynnt å virkelig leve opp til navnet sitt. Gjemmer de i veska slik at andre holinger ikke finner de ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...