Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttten min er 5 mnd - 69 cm og ca 10 kg. Bruker str 74 i klær, noe som er akkurat nå. Er det en tredobling av vekta som er "normalt" det første året? Isåfall har lillegutt ikke mange kiloene igjen til det er nådd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble litt feil overskrift det skal seff være "Hvor stor er babyen din". He he. "Hu har ikke kontroll på ungen sin" he he.....

Skrevet

Min er 70cm, 8710 gr og 43 rundt hode tror jeg det var.. 9 mnd.. var på helsestasjon i dag.. bruker det meste i 74..

Skrevet

Akkurat nå er babyen min i vogna si;)

Skrevet

hehehehhe.... var litt bra svart forhold til overskriften:P

Skrevet

Ha, ha jeg tenkte bare å nei ikke enda et av disse du tilbringer altfor mye tid på forum innleggene... hvor er ungen din mens du er på nett...

(min ligger og sover søtt ved siden av meg på sofaen)

Han er 5 mnd snart og på 4 mnd kontrollen var han 68 lang og 7,2 kg, vi ska på hs om en uke.

Skrevet

Min gutt er 5,5 mnd, 68 cm lang og 7,8 kg. 43,5 rundt hode :)

Skrevet

På 8 mnd kontrollen var jenta mi 10.6 kg og 73 cm lang. Hun var 5.4 da hun ble født, så er vel helt normal vektøkning mtp utgangspunktet ;) Bruker 80- i klær, noe i 86.

De stagnerer jo etterhvert, eller skal gjøre. Hvis de skal legge på seg like mye hele tiden, blir de jo passe store etterhvert:) Men jenta mi er matglad, så tror ikke hun stagnerer så mye ennå, men hun er mye mer aktiv nå, sa da begrenser nok vektøkningen sv seg selv snart. Blir spennene på 10 mnd kontrollen som er rett rundt hjørnet.

Skrevet

Babyen min (eller kanskje jeg ikke kan kalle henne det lengre?) er ett år neste fredag.

Ho er rett over 9 kilo, og ca 73 cm lang. Har akkurat begynt på str 80 i klær.

Ho var 3275g ved fødsel, så ho tripler nesten vekta si i løpet av første leveår.

Tenk om vi vokste like mye på ett år....!

Skrevet

Min gutt blir 5 mnd på søndag. Han var i dag blitt 8335 g og 66,3 cm. ;o) Og han er like stor som de andre babyene i barselgruppen som er 1 mnd eldre! hehe

Skrevet

Det er nå hun bruker 80-86 ikke når hun var 8 mnd ;)

Skrevet

Jenta vår veide 7760 gram og var 66 cm lang på 5-månederskontrollen. Hun har vel dobla vekta siden fødselen, omtrent!

Skrevet

Hehe, lurte litt på den overskrifta der ja:) Leah er 6600 g og 63,5 cm lang. 6 mnd om 5 dager:) Hun bruker 74 i bodyer og 68 i alt annet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...