Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Jenta mi på snart 4 uker har kun hatt gul avføring helt til nå nylig. Nå ser jeg at avføringen hennes av og til er mørkegrønn. Er det noen som vet hvorfor? Er dette normalt? Er det noe jeg spiser som påvirker henne?
Hanne31 Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Det er helt normalt. Noen fortalte meg at de kanskje fikk litt lite mat, men tror ikke det stemte her. Han har det ikke lengere nå (3 mnd), men hadde det i begynnelsen.
Sistah*G07*J09* Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 min hadde også det slik. Helsesøster sa at det kom av at han hadde litt vondt i magen. Kanskje noe jeg hadde spist. Helt normalt, og ikke farlig
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Gutten min hadde det også noen ganger i de første 3 månedene. Lukten minnet meg litt om bek...... HS sa det var normalt. Jeg ammer ikke, så det var ikke pga noe jeg hadde spist......
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Jeg fikk beskjed om at det ikke var noe å bry seg om. Min hadde det i ca 14 dgr. Hs sa at noen ganger kom det av for lite mat, noen ganger av for mye mat, eller at de var litt i ulage i magen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå