mamman til 2 godjenter:) Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 vi veit ikke kjønnet på babyen vår og ser at det er ikke bare bare..hehe..har titta litt rundt på klær (mor og svigermor og) men det er for det meste rosa og blått. er det noen steder der man kan få kjøpt litt nøytrale klær? ikke bare hvitt for det blir litt kjedelig....
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Lindex har en del i grønt og brunt, har de ikke? Jeg er også veldig glad i idaT og katvig og litt dyrere ting, som har spreke farger som går til begge kjønn. Men om du skal kjøpe mye blir jo det fort dyrt... Nøstebarn har mye fint ulltøy i grønt og brunt (og naturhvitt). Jeg synes jo også at de fleste kjedebutikkene har klær i de minste størrelsene i beige og hvitt, men er enig i at det fort blir kjedelig.
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 har faktisk ikke vært på lindex enda, bare hm og cubus, så da skal jeg si ifra til mamma og svigers..hehe... liker grønt å brunt jeg da..hehe..jeg har fått streng beskjed om å ikke kjøpe mere enn de få plaggene jeg har kjøpt nå for vi kommer til å få så utrolig mye, men det er lov å titte da:) takk for svar
Michka Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 På Polarn O Pyret har de masse fint, i kule farger.. Brunt, tødt, grønt osv..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 hm har endel i hvitt. kjøpt endel der selv, selvom jeg vet vi fåt gutt. men vil ikke ha for mye blått. liker ikke brunt eller grønt heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå