kei80 Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Etter cb el test står det at jeg skla teste meg 14 dag siden syklusen min er 31 dager.På babyverden står det at el er 4 feb som er noen dager til. Noen som vet hva som stemmer?Eller hva som utgjør forskjellen?
Babyønske �� Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Det holder sjelden å teste bare en dag da. Så man bør begynne noen dager i forveien. Så det å følge skjemaet til testen og testen fram til positiv test er det som bør gjøres, for å være sikker på at man treffer eggløsningen.
kei80 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 går for det!Spent på om det er noe egg i det hele tatt denne runden..Takk for svar!
kei80 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2008 Viste seg at jeg hadde el idag!! måtte bare få det ut!så glad for å ha funnet stigning/egg!!
Nerak 2x pp Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 i følge eggløsningskalkulatoren på babyverden, skulle jeg hatt el i dag el i morgen (fikk TR 18.01), men legen min sa at ofte kommer el tidligere enn antatt før. Jeg fikk i hvertfall utslag på el test digital onsdag kveld. Hadde litt murringer i ryggen når jeg fikk trekk på korsryggen tidligere på dagen så hadde mine mistanker. Ervel ikke akkurat noe konkret svar på det du spurte om, men en erfaring som jeg har hatt =)
kei80 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2008 Tr samme dato denne mnd vi da! du fikk utslag på EL onsdag og jeg idag Moro!
Nerak 2x pp Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 ..............spennende å vente på resultatet.... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå