Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Jeg hadde mens sist to uker siden.. å etter det har jeg hatt mye sort/rødt slim i trusa.... i går var det plutselig kjempe mye, ikke i dag.. det er veldig mørkt. hva er dette? får jeg mens igjen? kan jeg være gravid?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 et år siden snart... så har hatt vanlig mens siden 2 mnd etter ho kom.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Heihei... Jeg har hatt det slik en gang og ble kjempe redd. Trodde det var noe veldig galt med meg og at jeg sikkert aldri kunne bli gravid:) Gikk til gyn og hun fortalte at jeg trolig hadde hoppet over en eggløsning og fikk dermed menstruasjon på nytt. Dette kunne blant annet komme av stress og var visst ikke så veldig uvanlig:)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Å.. ja stress er noe jeg alltid har gjort. men tor det er litt av de p-pillene jeg går på også. men får se da.. kjedelig og gå med småblødninger hele tida
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå