skimre Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 vesla skal prøve seg i stor seng snart, men skal jeg kjøpe stor dyne og pute til henne da? hva er deres erfaringer?
alvis Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Gutten min fikk stor seng da han blev 2 år. Han brukte liten dyne i 2-3 mnd før vi kjøpte en juniordyne. Større pute fikk han sist uke. Han er 2,5år nå
M by M Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Jenta mi på 2,5 fikk stor seng for ca 3 mnd siden. Hun har dyne nmr 2 enda og den lille puta si. Hun er så glad i den lille dyna og vil ikke bruke den store. Så hun ligger oppå den store og er fornøyd med det. Hun er uansett så varm av seg at hun som regel ligger med dyna mellom bena - ikke over seg. Det er min erfaring da. Men kjøpte stor dyne og pute sammen med senga. Kan du ikke bare prøve og se hva jenta di liker best da?
klg,2 boys now:) Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 lillemann her gikk rett fra bab dyne til vanlig dyne.ser ikke grunnen til å ha junior dyne som er 20cm kortere enn ei vanlig dyne.pluss at det er lettere for lillemann å få på seg dyna selv,når det er så mye å ta av.å den sklir ikke av senga.
skimre Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2008 juniordyne er det den som er 140x100? tenker at den jeg har nå (100x80) kommer til å forsvinne i den store sengen?)
MTMT Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Jenta mi fikk stor seng og stor dyne. Jeg ser ikke vitsen med juniorseng og juniordyne. Det virker jo litt stort i starten, men etter et par mnd. var det helt greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå