Gå til innhold

Norsk lærer her????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Første gang jeg oppretter innlegg på krangle...

hehe...

 

Det begynner å bli litt irriterende at en eller annen går og signerer anonym, for så og klage på skrivefeil....

Hvis man ikke har noe å tilføye diskusjonen annet en "så dum du er som ikke klarer å skrive norsk engang",kan man ikke da bare la vær???

 

ja da sikkert tusen ting her du/dere kan rette og klage på,men seriøst...

Er det virkelig SÅ nøye å skrive riktig på en krangleside for gravide???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har lyst til å gjøre deg forstått, er det vel det!

 

"Det begynner å bli litt irriterende at en eller annen går og signerer anonym, for så og klage på skrivefeil...."

 

Hva har skrivefeil med å signere anonymt å gjøre foresten?

Skrevet

Etter å ha sett på profilen din, Mitchy, så er vel du en av de som kanskje skal ta de "skrivefeil-innleggene" til nærmere ettertanke! Husk at det går an å bruke puktum....

Skrevet

"Norsklærer" -ikke "norsk lærer" Ikke sikkert vedkommende er norsk..

Skrevet

Hvem er oversskriften til?? En lærer som er norsk (det er det det står) eller en lærer som underviser i norsk? (norsklærer)

Fint om du forklarer litt hva du mente med overskriften for jeg som selv er lærer, norsk og underviser i norsk skjønte den ikke.

Skrevet

For å ta for meg kun overskriften din.

 

"Norsk lærer her????"

 

Hva norsk lærer her det vet ikke jeg, sikkert ikke så mye nyttig.

Skrevet

Jeg er lærer, men irriterer meg ikke direkte over alle skrivefeil. Blir bare forundra over at det er så mange som ikke kan rettskriving. Men når det er sagt så vet jeg av erfaring at det går mange rundt om med lese- og skrivevansker. Det var vel et fåtall som hadde hørt om dysleksi for 20 år siden. I dag er man nok mer nøye med å teste ut barn man tror kan ha lese- og skrivevansker.

Skrevet

Jeg er både en norsk lærer og norsklærer og må helt ærlig innrømme at jeg lar med sjokkere over hvor mange skrivefeil folk har. For meg fortoner et innlegg seg mindre seriøst hvis det er peppret med alskens skrivefeil (vet jeg stiller meg i skuddlinjen nå).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...