Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Lurer på hvordan det er i forhold til helsestasjon osv? Er det oppstart av barselgrupper? Har en liten gutt på nesten 3 måneder, og flytter til Eidsvåg nå i månedsskifte:)
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Morsomt :-) Jeg flytter til eidvåg neste uke... Er visst helsestasjon rett nedenfor huset vårt (der med gilde). Men babyen min er litt eldre enn din da, 9 1/2 mnd.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 så kjekt!! tenkte kanskje om helsestasjonen arrangerte barseltreff,så var det muligheter for å bli kjent med noen;)
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Det ville jeg ringt og forhørt meg om, du får jo sikkert time til 3 mnd kontroll. Og der vil du jo treffe de i nærheten med barn på samme alder :-) Hvorfor anonym? :-P
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 ja, det er jo sant!! Har ikke fått innkalling enda da, men kan jo alltids forhøre meg:)
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Du må gjerne sende meg en pm hvis det er noe du lurer på, eller om du vil ta en trilletur etter du/dere har flyttet inn :-) Jeg er nå her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå