Twintipp og himmelblå Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Som ikke inneholder hvetemel:) Kun lillmann og meg, så orker ikke stå over grytene en evighet heller, hi hi:) Kos
Pampers123 Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Pølser med brød?Spaghetti?Hm.. Tomatsuppe?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Pasta, pastasaus og kjøttdeig? Det skal jeg og snuppa ha, er alene vi også.. Ellers kan du lage pastasalat? Eller så kan du lage.... Hm.... Potetmos og kjøttboller, fiskepinner og stekte poteter, karbonader og egg! Nei vet a pokkærn jeg. JO! Lapskaus! Det MÅ ikke ta lang tid, kjøp en frossen pose;)
Twintipp og himmelblå Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2008 Enkelt og greit. Pølse og potetstappe blir det i dag:) Takk for tipset, hi hi. Da blir nok lillemann glad:-D
Twintipp og himmelblå Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2008 Lapskaus er min LIVRETT! Yaaaammmmi! Men, pølser og potetstappe er fisla sin, så siden det er i hus tar jeg det:) Da slipper jeg å handle og, hi hi. Takk for svar pruppelupper:)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Så gøtt a! Tror ingen tror vi spiser noe annet enn pølser jeg, for HVER gang noen spør :hva har dere spist a? Eller, hva skal dere spise til middag? Så svarer ungen PØLSER! Hehe (A) Neida, vi spiser ikke mye pølser vi.. (joda, vi spiser nok pølser noen ganger i måneden, men det er ikke såååå ofte da, hihi) ELLERS A!? Det her ble jo et langt og riklig innlegg om føkser, hihi.
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Potetmos, revet gulerøtter og Findus Gordon Bleu(Panert torsk med ost og skinke fyll) en slager blant de små i heimen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå