Gå til innhold

Str.62-68 i barneklær Hvor mange mnd er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er usikker på hvor mye jeg skal ta ned fra loftet her. Må jo vaskes siden det er litt loftlukt i det. Ser jo hvor mye klær ham 3 åringen vår har. trenger igrunn ingentingen til han nye babyen våres....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi på tre mnd bruker 62-68 i klær nå.

Skrevet

Min gutt på 4 mnd bruker storlek 62 men må snart gå over til storlek 68. Han har brukt 62 siden han var ca 6 uker.

Skrevet

gutten min er 2,5 mnd bruker 62 i bukser og 68 i body.

Skrevet

Snuppa er 6 mnd og ho bruker 62 og 68 nå. Mye av 68 er stort. 62 er 4-6 mnd og 68 er 4-6. Hvertafll det som står i H&M og Mexx klær.

Skrevet

er litt forskjellig her ser jeg.. lillegutt er 6 mnd nå, og bruker for det meste 74, og noe 80 i bodyer.. han brukte vel 68 frem til 5 mnd max! men så er jo han en lang baby da:)

Skrevet

malin har brukt 68 helt fram til i desember en gang. var ca 11 mnd da

Skrevet

Sumo-sønnen min var 3 måneder i går, og bruker minimum str 68. Egentlig helst 74 i bodyer og slikt.

Skrevet

Det varierer så veldig.

Mini her er 6 mnd, og han er i overgangen 68 / 74 nå.

Skrevet

4-6 mnd på H&M ihvertfall.

Mexx har litt surr i str. sine for tiden, står 68 på en del 62 plagg og 74 på 68, men noen er riktige også

Skrevet

Har også vært borti at 62 er 2-4 mnd, og 68 er 4-6 mnd. (og 74 er 6-9 og 80 er 9-12 osv..)

Skrevet

Tror det varierer veldig når man begynner med disse størrelsene. Lillegutt her er 5 1/2mnd og har akkurat begynt å bruke 62. Det finnes jo også babyer som nesten hopper inn i 62 med en gang de er født

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...