Trollmora Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Ikke riktig ennå da ) Skal snart hjem og hente trollungene og hva i all verden skal vi ha til middag? Håper de blir fornøyde med fullkornspaghetti og kyllingkjøttdeig med litt tomatsaus. Je ser jo at det skjer mye her inne på kveldene, men jeg orker sjelden å logge meg inn når jeg er hjemme...... Kan du ikke bare sette igang en diskusjon om hva de på skravle skal ha til middag? Fyre de litt opp med spørsmål om pannekaker med sukker på, lagd av vanlig hvetemel og helmelk )
Milli Vanilli Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Jeg har helg hele uken jeg da, hi hi Svarer på noen innlegg også på skravle, men føler meg litt "oversett". Ja ja, sånn er det. Har hengt meg på Shaman for å få hjelp til å oppklare tyveriet her i hjemmet. Fikk da svar, men ble ikke klokere..Hrmpf Så nå operer jeg som frøken detektiv! Ha en fin ettermiddag da :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2008 tyveri er helt utrolig kjipt.... var det bare diffuse opplysninger du fikk? det er vel kanksje grenser for hva hun kanhjelpe med, selvom jeg tror at det finnes mer mellom himmel og jord en grus:-) fader altså... utrolig ekkelt om dere faktisk vet hvem som har tatt det som er borte....
Milli Vanilli Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Jeg tror også helt fast på at det er mer mellom himmel og jord.. Og Shaman er nok god, har sett at hun har hatt rett med andre på dib flere ganger.Kan være at hun hadde for få opplysninger om meg.. Jeg vet hvem som har gjort det, det er bare at vedkommende nekter!! Ja ja, hva gjør man da, liksom?
dritgrei hei hei! Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2008 da sier man.... kjøpte kaker smaker søtt, og stjålne kaker smaler sur. Jeg håper du bruker det du har stjålet med glede, for det er den verdt. Om det er "penger" som er stjålet i form av en ting så kan du klare å tenke at shitt happens penger er dritt og det er de menneskene også, men om det er noe med affeksjonsverdi, så er det jo verre.....fortvila situasjon.
Milli Vanilli Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Det som er blitt tatt er verdifullt for oss... Men jeg tror vi likevel bare må si shit happens snart. Vi må bare konstatere at vi har bæsja på leggen, stolt på noen som vi ikke skulle, så har vi lært av det.. Ferdig ferdig Nå skal vi ha hjemmelaget lasagne til middag.. Mmmmm, nam nam;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå