Zupermam Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 eggløsningspinnen lyste "go!" og mannen min lå hjemme med omgangssyke!! Jeg fikk lokka han med på en omgang tirsdag formiddag ( tissa på pinnen tirsdag morgen), og en omgang på dagtid i går. ( Jeg er så rugesyk at jeg skulka jobben) håper 2 doser holder!!! uff. Ønsk meg lykke til!
lega66 Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Jeg ønsker deg masse lykke til håper den sitter...
Zupermam Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 uff ja. Har da fått det til på 1.forsøk før, men hadde en SA i høst, og etter det har ikke klaffa liksom... Men takk!!! ( litt deilig å skulke og gå til sengs med mannen sin, mens jr var i b.hagen også. Spes siden vi sover sammen alle 3 til vanlig, så da var det deilig å ha far alene i senga, hihi!!
Dotten Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Hi, hi. Stakkars Men forstår deg godt Pass på du ikke blir anmeldt for voldtekt av en syk og hjelpeløs mann nå da Lykke til!
AO3 Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Hehe, tror ikke jeg hadde fått med meg samboeren min på sex mens han var syk... Med en gang han er litt dårlig, er sex det absolutt siste han tenker på! (Han tar det riktignok igjen så det monner når han blir frisk igjen) Og også irriterende når han har vakt... Hva er vel galt med litt vaktsex? Men neida......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå