Gå til innhold

Vasking av ømme pupper!!! (ikke krangle)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 3 uker på vei, og brystene mine vokser som ugress på en fjelltopp i Sveits.

Nå har jeg problemer med å vaske puppene, for de er så ømme.

Hvordan skal jeg få til å løfte puppene, for å få bort alt av lo som danner seg under sprekka under puppen uten at det gjør vondt?

 

Håper på seriøse svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får bare bøye deg framover da vettu, så puppene henger løst ;-)

Skrevet

Kjeder deg i dag skjønner jeg, promkjerring ;-p

Skrevet

de henger ikke løst, for jeg må gå med BH i dusjen.

Skrevet

Da må du vel på et tidspunkt ta av deg bhn, eller går du med den våte til den tørker av seg selv?

Skrevet

sateng, flott, blir ikke bløtt:) men lo danner seg:S

Skrevet

Hahaha. Du får finne fram en sånn liten smulesuger da, som du bare kan lirke forsiktig oppunder puppen også støvsuge......

Skrevet

pinsett?

Skrevet

Ja, det var kanskje et bedre forslag enn smulesuger. Lykke til med plukking av lo med pinsett ;-)

Skrevet

hmm, jeg prøvde med støvsuger.. (ikke å annbefale)

Skrevet

Haha! Syns det er småvittig når noen skriver : (ikke krangle) bak et innlegg på KRANGLESIDEN:)

Skrevet

Jeg og, derfor jeg skrev det. MOHAHAHA.

Men du, jeg har ikke hørt noen som har hatt det småvittig på lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...