Regnbuens barn™ . Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Nei dessverre, men hun har timene her på Elixia hvor vi bor, ganske ålreit å gå på de =) Hun virker jo så blid og hyggelig, ser veldig bra ut og! Hehe, hadde ikke svar på spm ditt da=)
Kakeåndsen Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2008 Hadde jeg kunnet velge, er nok kroppen hennes ganske lik den jeg ville hatt. Flott dame gitt!
Regnbuens barn™ . Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Ja hun er veldig flott, aner ikke hvor gammel hun er men hun holder seg veldig bra, i tillegg til masse utstråling, det er viktig det=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå