Mamma27oggutta Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Har nettopp oppdaget at samboeren min har spilt bort over 6000kr på nettpoker i desember. For ca to år siden oppdaget jeg for første gang at han spilte poker på nett, da hadde han spilt bort ca 20000 og lovet bot og bedring, skulle aldri skje igjen. Ett år senere skjedde det samme igjen, da oppdaget jeg det etter at han hadde spilt for ca 7000 kr, og han lovte bot og bedring da også. Nå har jeg altså funnet det ut for 3.gang og er utrolig lei meg og sint. Lovte han andre gangen det skjedde at viss det ikke skjedde igjen skulle jeg ikke si det til noen, for han var tydelig flau over det. Vi har huslån på 1,4mill, jeg er student og vi har en gutt på 2 år. Med andre ord er ikke økonomien helt på topp. Noen som har noen gode råd om hvordan jeg skal håndtere dette?
alvis Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Jeg syns du skal snakke med ham og be ham få hjelp. Si at du vil han skal gå i terapi for spilleavhengighet. Jeg har en veninne som mistet alt hun hadde pga at mannen hennes spilte bort alle penger.
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Krev at han får behandling for spilleavhengigheten sin. Det er nok snakk om flere episoder enn de du har avslørt ham for. En uten spilleavhengighet spiller ikke bort sånne summer, ihvertfall i hans situasjon. Det finnes mange steder du kan hendvende deg for å skaffe ham hjelp, men han må jo være villig selv om det skal fungere..
Mamma27oggutta Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2008 Jeg foreslo det sist gang men han bare feide det bort å sa at han ikke trengte noe hjelp. Men jeg ser jo det at han trenger det. Problemet er vel kanskje at vi bor på et lite sted der alle kjenner alle og han er nok redd for at noen skal få vite om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå