Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Hei, har nettopp vært og gått en times tur i storm-regnet.. Ja, kaldt og slitsomt Så ringte sambo og spurte om jeg kunne dra innom butikken og kjøpe cola, greit tenkte jeg.. Er jo på veien.. Så ringe jeg han opp igjen etter kanskje 30 min, for jeg visste han var på vei hjem fra jobb, og kunne plukke opp meg.. For da var skoene GJENNOMVÅTE og jeg kom til en vei hvor det brått ikke var forgjenger mer =/ (Er helt ny i området her, så vet liksom ikke hvor man kan gå enda) Så begynner han å skrike i telefonen til meg og tok heeelt av.. Greit nok han plukka meg opp, men så gikk han bare opp å la seg når vi kom hjem.. Smalt igjen døren!! og ropte ut, "Du er så jævla barnslig Ida, som ikke orker å gå nå, må få meg til å hente deg"... Åååh.. kjenner hormonene RASER her..
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Huff, dårlig gjort!! Kanskje litt hormoner og nerver hos han også, da. Uten at det er noen unnskyldning! Sånn sier man jo ikke! Trøsteklem fra meg.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 Tror kansje han har litt "kalde føtter" siden vi fikk vite om at det blir baby senest onsdag:P Men alikevel, ingen unnskyldning..
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 herregud.. han hørtes jo veldig voksen ut... om noen er barnslige så må det jo være han....
3 skatter ute:) Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 undre meg på hvem som er barnslig her...... er det noe ekstra for han å ta deg med på veien hjem da. høres ut som han har hatt en dårlig dag. hva så om du ikke orket gå mer, du er over termin og skal snart føde. trenger vel kreftene da. og den colaen kunne han vel strengt tatt kjøpt selv hvis han likevel var ute...
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2008 Ja, han kunne faktisk det.. Syns han burde være stolt jeg, hehe, her er jeg 5 dager over termin, og går en tur på over en time i regnet!!! I HÅP om å få igang noe her
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Du kan få låne min samboer litt! Han er veldig snill, og veldig flink til å trøste!? Nei, huff... Han har sikkert bare nerver han også. Går sikkert over! Han blir vel mer og mer slitt han også jo mer man må vente! Vel kjempe spent han også! Snakk litt med han etterpå da? Trøste klem...
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 GRRRRRRR!!!! AAaaaa.....disse mannfolka asså!!!! Herregud,de skulle prøvd & være høygravide/fødeklare som oss i 1 dag....de hadde vel ikke overlevd ) hehehe
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #9 Skrevet 31. januar 2008 Eh... Her hadde jeg ventet meg en unskyldning. Du kan hilse fra meg å si at han høres ut som en patetisk mann som oser uvitenhet! ;o)
stinema Skrevet 31. januar 2008 #10 Skrevet 31. januar 2008 Kjære deg bringebæret.. Det er en grunn til at det er kvinner som føder barn, vi har mye høyere terskel:-) Det går nok noen timer så er alt i skjønneste orden igjen... Ønsker deg lykke til med fødsel. Klem fra meg
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 31. januar 2008 Skal virkelig ha en unnskyldning når han står opp!!! håper han sover helt rundt jeg nå da, så jeg får huset og tv'n aleine =)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #12 Skrevet 31. januar 2008 fy søren for en dust!!! all sympati til deg. kjenner hormonene raser på dine vegne!! drit i å forstå hans side av saken. ikke gidd å forstå noe som helst før han kommer og ber om unnskylding. da kan dere forhåpentligvis få snakke litt og blitt venner igjen, men det er HANS ansvar å rydde opp i dette. fytti rakker`n!
stinema Skrevet 31. januar 2008 #13 Skrevet 31. januar 2008 unnskyld feil nick, mente butterfly...helt kokko i dag:-)
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 31. januar 2008 Ja, tror nok det.. Vet han hadde litt "problemer" på jobben idag også.. Så skal la han sove litt, så skal jeg lage middag når han står opp Så er sikkert alt helt bra igjen! Er jo sikkert litt overreaksjon hos meg også ;p Men følte jeg liksom sååå flink som hadde gått så langt, så får jeg DEN bøtta tilbake liksom ;p
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 31. januar 2008 Ja, jeg sier ingeting jeg før han sier unnskyld!!! Er sta sånn sett se
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #16 Skrevet 31. januar 2008 bra!! stå på krava!! :-) har han sagt noe ennå?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #17 Skrevet 31. januar 2008 Sover enda han ;p
Lillegull2008&2010 Skrevet 31. januar 2008 #18 Skrevet 31. januar 2008 DA har jeg blitt lei meg da.. for den turen har jeg aaaaldri orket nå har jeg gjort det skulle jeg hatt skryt i flere timer etterpå Så jeg sender deg en klapp på skuldra og en trøsteklem. Han er nok litt stressa, det der kunne han ikke ha ment oppriktig. Tenk at du har så få dager igjen da
mamiladi Skrevet 31. januar 2008 #19 Skrevet 31. januar 2008 Uff må bare si det :-) han skulle hatt en tupp i rompa, med myggjagersko!! Du var jo kjempeflink!! Over termin og har gått i øsvær for å handle cola til sambo, og så får du kjeft når du spør om å bli plukka opp... Vel, håper han sover seg til vett! (Og jeg som går som ei gammel dame allerede i uke 31 og må ha med meg mannen i butikken hver gang, uansett str på innkjøp....:-D)
~sjiraff~ Skrevet 31. januar 2008 #20 Skrevet 31. januar 2008 Ehh... hva var det for slags reaksjon da? Hvis det var problematisk så kunne han vel bare ha sagt "nei"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå