Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Det er i allefall på sikt min drøm...;o) Hører om noen som bruker hold-in truser etc, hjelper det? Så i Nytt og Nyttig en slags elastisk strømpesak til mage/midje. Noen som har prøvd denne eller noe annet som er bra?
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Jeg fikk tilbake magen min en stund etter fødsel med nr 1, men etter de andre har jeg nok ikke vært like flat.. Har alikevel en slags korsett-ting, som jeg vil bruke etter fødsel, men det er for å få livmoren til å trekke seg raskere sammen. Fikk anbefalt det av jordmor etter forrige gang, og kjøpte i en undertøysbutikk. Følte at hun som jobbet der så litt rart på meg, da jeg kom inn med stooor gravidmage og skulle ha korsett!! )
Connelly Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Støtter forslaget om korsettsak. Jeg fikk et tips fra min venninnes franske svoger om "bandasjering." Der han kommer fra i Frankrike, er det vanlig at de franske kvinnene bruker vanlig bandasje som de surrer inn magen med etter en naturlig fødsel. (Brukes ikke ved keisersnitt) Dette er for å hjelpe livmora tilbake til sin naturlige fasong, samt gi støtte til magemuskler som har blitt strukket i 9 måneder. Tenkte jeg skulle teste dette, kan jo ikke skade. Ellers er det mange Hollywood stjerner som sverger til spanx hold inn undertøy: http://www.figleaves.com/uk/nsf/qwiser.asp?term=spanx&original=spanx&match=exact Syns denne så litt kjekk ut også: http://www.figleaves.com/uk/product.asp?product_id=ANT-17321
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Flat mage? Ha ha ha ha ha ha ha ;o) Neida.... Jeg fikk aldri tilbake noen flat mage, men det er mange som får det altså. Min forble en litt slapp bolledeig med mange streker på ;oD
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 hehe... Jeg har aldri hatt noen spesielt flat mage, og hvertfall ikke etter forrige fødsel. Men det er jo ingenting som gjør at det kommer mer fett på magen etter en graviditet om man veier det samme som før. Men mange av mine slankere venninner har erfart at magen fortere blir oppblåst og særlig påvirket av at man har spist, feks, i kanskje det første året. Magemusklene har jo fått kjørt seg og spretter ikke tilbake selv om man trener, men med tiden blir det nok bra.
Gjest Lenchen *fødeklar* Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Magen ble flat igjen etter fødselen, men den ble aldri like stram som den var før graviditeten. Uansett hvor mye jeg trente, så ble det aldri six pack for å si det sånn ( 10 år siden, så har hatt god tid på meg). Men jeg brukte et slags støttekorsett som man får kjøpt på bandasje / helse butikker for å få livmora til å trekke seg sammen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå