Gå til innhold

Attføring og permisjon- please hjelp.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man går på attføring 100 % så få man utbetalt engangsstønaden på litt over 33 000. Men når man går på 50 %, da og jobber 50 %, får man da halve engangsstønaden ?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Engangsstønaden har man bare krav på om man ikke mottar permisjonspenger fra NAV. Hvis man jobber 50 % vil det lønne seg å heller motta permisjonspenger og dermed blir det ingen engangsstønad.

Skrevet

Ok. Var det jeg mente sist jeg gikk gravid, men så var det en dame fra NAV som lurte på om jeg ikke hadde krav på halvparten av engangsstønaden i tillegg til det jeg får fordi jeg jobber. Men da er det ikke sånn, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...