Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Er det kun pga. alergiske reaksjoner? (som utslett ol.) Jeg beg.med havregrøt, men gikk over til maisgrøt da jeg fikk vite at den var best å starte med siden den var uten gluten. Men han likte havregrøten mye bedre, så har lyst å gå over til den igjen. Må jeg da beg.med en tsj.av havregrøten igjen, eller kan jeg gi full porsjon siden jeg vet at han tålte den før? Og hva er det "farlige" med gluten?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Det har med fordøyelsen å gjøre. Må venne barnets mage til fast føde. =)
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Ville ikke gitt en full porsjon så tidlig, men du kan sikkert øke litt. Jeg begynte aldri med èn skje, da bare gren småtten og ville ha mer. Så han fikk 3-4 skjeer helt fra begynnelsen av, og var oppe i full porsjon etter litt over en uke.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 HI ok.Men han har jo fått nesten full porsjon av havregrøt før da... jeg beg. med den jeg, for jeg kjøpte feil...heh.. så gikk jeg over til mais grøt etterpå. Men vil nå bytte tilbake. Lurer bare på hvordan jeg skal gjøre det da, siden han er vant til å få en full porsjon!? (han er 5 mnd)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå