Gå til innhold

Dagens komiske opplevelse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går vr det kommet lapp i postkassa om at jeg hadde fått en pakke som ikke fikk plass oppi den. I dag når jeg var å hentet den så jeg at den var fra sandvik å begynte å lure på hva i allverden dette var. Åpent den å jo da, Gratulere med den nyfødte! Body, smokk, vaskepulver og noen reklame greier til.....

Mitt yngste barn er 2,5år gammelt å hvis vi har fått en unge til har verken jeg eller mannen min merket noe til det. Nesten så jeg vurderer å ringe de å spør hvor jeg har fått denne ungen, og hvordan de vet det =P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ha fått et barn til uten å ha merket det?

Anbefaler deg å sjekke alle skuffer og skap!

Skrevet

hehehe..jeg fikk den da minsta var 7mnd bleiene brukte 2åringen på dukkene sine.. :-DDD

Skrevet

hehe ikke verst.sjekk støvsugerposen!!hehehehe

var med på en lignede episode da vi har på ny helsestasjon med lillemann på 6mnd kontroll,ja han har blitt storebror ser i her,sa legen..jeg og gubben bare kikka på hverandre å trudde hun spøkte.hun fortsatt med det ja går det greit med overgang å ha 2 barn.da begynte jeg og gubben å le.så vidt jeg forstår er det ikke fysisk mulig for han å ha blitt store bror.men virket ikke som hun skjønte hva jeg mente.syntes sikkert vi var kjempe rare.

Skrevet

hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...