Gå til innhold

uro over sengen


Krisskross

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har kjøpt min på en barne butikk den kosta 400 og er musikk og lys på så det lyser i take har en sånn til minsten hjemme og og han skrur bare på musikken selv hvis han vokner om natta han er nå 10 månder og dette har han gjort siden han var 5 månder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt en uten musikk denne gangen. Musikk virker stimulerende, så det er bedre med en uten, synes vi.

En med musikk kan man evnt ha over babygymmen.

 

Kjøpte bare en enkel en på IKEA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor dere skal ha dette over senga?

Jeg synes senga skal være en plass de forbinder med ro, og ikke stimuli.

Lettere for de å roe seg/sovne om de ikke blir stimulert, det er min teori iallefall... Dette er vel uansett om det er med eller uten musikk??

 

Hmm, bare et lite innspill fra meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uro har fungert veldig bra for oss..

Den henger over sengen, har en sånn som spiller mange forskjellige sanger (5stk tror jeg) og har 3 forskjellige måter å lyse på.

Bruker den bare om gutten vokner midt på natten eller om det er vanskelig å få lagt han. Da roer han seg med en gang.

Skjønner ikke hva som er negativt med det.. Fungert veldig bra her iallefall!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke meiningen å kritisere noen altså:-)

Bare litt ulogisk for meg å ha slikt over senga, der man skal falle til ro og sove. Men fint at det fungerer for dere da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har kjøpt en hel enkel en på babyshop som snurrer og spiller musikk, men den er over sengen, men har en annen seng på rommet vårt i begynnelsen og der har vi bare hengt en liten bamse med et speil, så han kan kikke litt, ikke noe mer fancy en det, men når han skal på eget rom har han uto der, men skal vel bruke den over stellebort den første tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...