olebrum78 Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 var på shopping idag, kom over et teppe jeg likte, men usikker på om det matcher i farge.. Teppet var svart med litt grått i, ikke helt lik gråfargen i sofaen men.. Ellers lyse vegger, kirsebær møbler og tregulv. Hva tror dere?
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Kusina mi har noe lignende, fint det ! Koksgrå sofa
Duracella Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Hver smule synes veldig tydelig på svart da... Hvis du ikke er glad i å støvsuge eller har hund. En annen grånyanse enn sofaen blir også fint. da blir ikke konstrasten så stor.
(0_o) Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Ikke kjøp svart teppe med mindre du elsker å støvsuge og gjerne gjør det et par ganger om dagen det blir fort møkkete og alt syns på det... Jeg hadde svart teppe i stua før men det pælma jeg fort ut igjen da jeg så hvor stygt det ble bare noen gikk over det. Absolutt ikke å anbefale:P
Meg + 2 prinsesser Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Vi hadde mørke, mørke grått teppe i stua før, og under spisebordet. Det ble kasta ut ganske fort. Alt synes på de helt mørke teppene. Da ville jeg heller valgt en nyanse lysere enn sofaen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå