Lindus85 Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Tok en gravitest (billigstrimmel) på mandag som var svaaaakt positivt, på tirsdag tok jeg en CB som var negativ (ettermiddagsurin) går kveld tok jeg en ny CB som var svaaaakt positiv... Jeg tenkte ta en ny test i morgen med morgenurin problemet er bare at jeg er på toalettet flere ganger i løpet av natta. Dette er veldig vanlig for meg.. Men nå må jeg tisse enda oftere. I går kved når jeg tok CBen var jeg på toalettet 4 ganger på en time.. (har ikke urinveisinfeksjon, er sykepleier så dette har jeg sjekket og hatt mange ganger så er ikke det). Jeg er hoven i underlivet og litt stikkinger i underlivet og i puppene. Har halsbrann og er blir stappmett av to biter mat. Jeg har aldri vært gravid tidligere og har ingenting å sammenligne med, men jeg har plutselig bare fått det for meg at jeg er gravid. Er helt rolig og slapper av... men skule gjerne hatt en litt sterkere positiv test.. Hadde mens sist 23 des, men jeg har lange sykluser på 32-42 dager. Hadde en veldig liten blødning den 24 jan (forrige torsdag).. uten noen smerter.. har ingen tegn på at mensen skal komme bortsett fra litt vondt i korsryggen... Hva tror dere jenter? kan jeg stole på de veldig svaaaake positive testene... Man blir jaggu litt tullerusk i denne prøvetiden.. Har forresten prøvd siden mai 07 så hadde vært flott om jeg hadde blitt gravid:)
Mauameg Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Det står jo i brosjyren at selv om testen bare er svakt positivt så er en strek en strek. Jeg har tatt 4 tester og alle har hatt svake streker, men har vært tydelig nok til at jeg stoler på dem. Du kan jo bestille time hos legen for sikkerhetsskyld da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå