Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Hvor lenge må en jobbe 100 % for å få full opptjening til en eventuell neste permisjon? Jeg arbeider redusert stilling nå og så har vi begynt å tenke på å få et barn til. Men da ønsker jeg å ha full opptjening slik at jeg kan gå i permisjon med 80 % av full lønn. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 er ikke sikkert men du bør nok jobbe 100% i noen mnd og evt sykmelde deg om det blir for mye jobb i slutten av svangerskapet, har ei vennine som har jobbet redusert helt til hun begynte å prøve på neste hun har full lønn i permisjonen
Herkules Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 det holder at du jobber 100% i de 4 siste ukene før permisjon
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Hovedregelen er at det er de siste 4 ukene før permisjonen starter som brukes til å beregne størrelsen på permisjonspengene. Hvis stillingsprosent/lønn varierer veldig i opptjeningsperioden kan de regne gjennomsnitt for en lengre periode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå