Gå til innhold

You and me have a good time, yes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom det en dame bort til mannen min og spurte da vi dristet oss gjennom nederste delen av Karl Johan i dag tidlig. Dette til tross for at han bar et barn på ene armen og hold meg i hånden med den andre.

Jeg mener, hallo? Er det virkelig så dårlig med horekunder i byen? Hva hadde hun ventet seg egentlig, at han skulle takke ja, gi meg barnet og bli med henne? Litt vel optimistisk kanskje. Han svarte forøvrig "piss of" hvorpå hun brølte "Fucking asshole shit"

Charming

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja de er ganske så søte.. og ikke minst billige... En kollega skulle få en BJ for en kebab uten tilbehør.. hehe..

Skrevet

ha ha ha, det er den beste jeg har hørt :-D

Skrevet

Vel, burde jo hatt optimistprisen i hvert fall - i det været og mannen med dere på slep...

Skrevet

Disse kvinnene er i nød. Det er forferdelig trist både for dem og de som blir utsatt for deres pågåenhet. Før sto de på bestemte steder og ble plukket opp av horekunder, nå er det så mange som selger sex at de selv må ut og lete etter kunder....

Skrevet

Enig i at det er ganske trist, man må være ganske desperat når man prøver å selge sex til mann med dame og barn. (men jeg ser det humoristiske i det også)

Skrevet

Men seriøst, tror dere de venter å få napp? Eller tror du noen følger med og straffer dem om de ikke prøver hardt nok?

Skrevet

stakkars jente. tror ikke de holder på sånn av egen fri vilje nei. vil ikke tenke på hva slags sanksjoner de blir utsatt for om de ikke skaffer penger...

har ingenting imot at folk selger seg, men de jentene der tviler jeg på at gjør det frivillig...

Skrevet

Tror ikke man kan utelukke at noen følger med og ser om "jobber" hardt nok....

Videre kan det hende at de har erfart at nettopp småbarnsfedre, til tross for å avvise dem når de står der med kone og barn, kommer tilbake for å kjøpe sex ved senere anledninger....

Skrevet

belli: ja, det kan nok hende. At hun tenkte han kanskje kom tilbake senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...