FrøkenKnallkul Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Tenker på å bytte til dette setet nå. Har brukt Logico S setet frem til nå, men det begynner å bli trangt. Mini her er 6 mnd, 10 kg og 72 cm lang. Kan knapt ha klær på han i det setet, trangt... Hvordan er Cosmic Comfort setet til en såpass "ung" baby? Han skal jo helst sitte minst mulig, da han ennå ikke setter seg opp selv. Er dette setet for bratt? Noen med erfaringer? Positive og negative....
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Mitt AGCC sete kan brukast fra nyfødt. Også er det ein vesentlig forskjell å forlange at ungen skal sitta aleine mot å sitta med støtte. Eg hadde ikkje hatt noko betenklighetar med å bytte nå. På mitt så kan eg skru det opp forran slik at dei sitter med beina litt høgare og ikkje rett fram.
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Vi har en slik til vår pode på 7 mnd, og ingen får meg til å bytte den ut med en annen stol... Ang det med sitting så sitter gutten vår, og han reiser seg opp, og snart går han uten støtte.. Den kan brukes fra 5/6 mnd til 4-5 år..
Alvefjeset Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Jeg har 2 stk av denne stolen! Genial spør du meg!
MTMT Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Jeg kjøpte dette setet til min datter da hun var ca 9 mnd. Har vært kjempefornøyd med det. I instruksjonsheftet står det at det kan brukes fra 9 til 25 kilo bakovervendt. Når barnet begynner å bli for stort til å sitte bak fram, snur du setet og barnet kan sitte med de selene som er i setet opp til 18 kilo. Deretter kan disse selene tas av og du kan bruke bilens bilbelte rundt barnet (som en vanlig beltestol) opp til 25 kilo. Jenta mi har brukt setet begge veier, og nå har jeg akkurat begynt å bruke det til hennes lillebror. Han er 8 mnd. og 9,5 kilo. Han sitter veldig godt i dette setet. Det er et hjul som du kan justere hvilestillingen med, og dersom barnet sovner på turen er støtten som er rundt hodet veldig grei. Trekket er kjempe enkelt å ta av og vaske. Når setet står bakovervent står det skikkelig godt fast. Klarer ikke rikke det, og det føles veldig trygt. Når det står framovervendt står det etter min mening litt løsere, det blir jo festet på en litt annen måte da. Men jeg er utrolig fornøyd med dette setet.
klg,2 boys now:) Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 brukte sete fra han var 4 mnd vi.kjempe fornøyd med det.alle våre venner har samme sete:)mange har brukt det fra fødeseln
FrøkenKnallkul Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2008 Godt å høre at dere er fornøyde Blir litt usikker når "alle" dømmer kombistolene nord og ned. Men vi har en stor gutt, som nok fortsetter å vokse i samme tempo (pappan er stor). Føler ikke for å kjøpe ny bilstol en gang i året, tenkte dette setet var greit da det kan brukes lenge! Takk for svar alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå