semma Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Og hvilken farge er "best"? Hvitt eller mørkeblått/sort?
temi & keli Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Jeg er ikke 100% sikker, men jeg trooor kattenett er stivere enn vanlig insektsnett.. Kattenettet er vel av typen som ikke skal gi etter hvis katten legger seg oppi vogna, så ungen ikke kan bli "ligget ihjel" av katten.. Selv foretrekker jeg svarte nett.. -men det er vel en smaksak.. Litt avhengig av fargen du har på vogna også, kanskje?
mammalade4 Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Hei Kattenett og insektsnett er ikke det samme nei. Kattenett har større ruter i nettet så klørne vil sette seg fast og de vil unngå å legge seg på det. Samme hvilken farge,men det er jo en kjensgjerning at mørke farger trekker til seg enkelte insekter som blant annet veps.,. Keg har mørkeblått insektsnett.
Sikkertforgammel Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Det er ikke det samme, kattenett er mye kraftigere og litt større veving på. Aner ikke hvilken farge som er "best", ta den fargen som passer best til vogna =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå