Mirakeljenta08 Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 er straks 11 uke rpå vei med mitt andre barn.... men nå har bekkenløsningen kommet,, er dte flere som har fått det i 1trimester. hvordane r hverdagen deres? jeg har vondt fra nederst i korsryggen, rompa, beina ja alt å klarer ingenting.. har en sønn på straks 19 mnd som er superaktiv... er ikek alltid like lett å følge hans tempo og temprement. flere
Lurvehette Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Hei. Jeg er 11 + 2 idag. Har hatt bekkenproblem siden uke 4-5! Dette er min 4 graviditet. Mistet i september. Har hatt like store problemer hver gang. Men nå de to siste gangene kom det svært tidlig. Også uke 4-5 med den jeg mistet. Er sykmeldt i 14 dager nå, for å se om det blir bedre når jeg roer ned litt. Jobber som kokk. Men det ser skikkelig svart ut.... Vær veldig varsom med bråe bevegelser. Og nyt de dagene som er bedre enn de andre. Tror nok ikke du blir bedre med tida. Vertfall ble aldri jeg det, med de andre to...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå