Gå til innhold

Min første sko


Sanasol har 2 herlige jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått beskjed om å kjøpe innesko/tøfler til Mia for bhg. De trenger visst det - og utesko faktisk - selv om de ikke går enda. Jeg har funnet noe fint som jeg ville dele til innetiden: http://www.robeez.com/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De så jo kjempefine ut!! Og så mange fine å velge mellom...hmmm og jeg som ikke klarer å bestemme meg. Får et problem der jeg hehe

Skrevet

oioi, så mange fine. Det blir vanskelig å bestemme seg her.

 

Er vel greit å bestille med engang, tilfelle hun lærer å gå snart...hehe

Skrevet

Hmmmm mye fint her ja :-)

Skrevet

Vi har også kjøpt sånne, fant dem på Glasmagasinet, den kule mage!

 

Og jeg må faktisk skryte, for hittil har vesla sparket av seg eller knyttet opp og sparket av seg alle former for sko og tøfler (bortsett fra Stonz da, men de er jo ikke til innebruk), men disse sitter godt på, og er selvsagt kjempesøte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...