Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Jeg har fått beskjed om å kjøpe innesko/tøfler til Mia for bhg. De trenger visst det - og utesko faktisk - selv om de ikke går enda. Jeg har funnet noe fint som jeg ville dele til innetiden: http://www.robeez.com/
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 De så jo kjempefine ut!! Og så mange fine å velge mellom...hmmm og jeg som ikke klarer å bestemme meg. Får et problem der jeg hehe
Millapril Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 oioi, så mange fine. Det blir vanskelig å bestemme seg her. Er vel greit å bestille med engang, tilfelle hun lærer å gå snart...hehe
måken og vesla Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Vi har også kjøpt sånne, fant dem på Glasmagasinet, den kule mage! Og jeg må faktisk skryte, for hittil har vesla sparket av seg eller knyttet opp og sparket av seg alle former for sko og tøfler (bortsett fra Stonz da, men de er jo ikke til innebruk), men disse sitter godt på, og er selvsagt kjempesøte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå