Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har erfaring med å reise med babyer på ca 4 mnd??

Vi skal reise til spania i begynnelsen på juni og lille gullet blir da 4 mnd. Har også ei jente på 2 1/2 år

Noen tips??

Tar jeg med bag-vogn eller tralle til minstemann? Hva sover barna i på natta? Tar vi med reiseseng eller kan vi låne det til begge?

Kan vi bade minstemann i sjøen for avkjøling?

Hva utstyr må vi ha med.

Vi har egentlig tenkt litt på å kjøpe ny vogn, er det en å enbefale ift denne reisen.Fra før har vi teutonia mistral med bærebag og en liten tralle.

Takker for alle tips, hilsen en familie md liten reiseerfaring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reis i vei og kooooooooos dere:) Lillegutt var i danmark da han var 3 mnd... bulgaria da han var 6 mnd... egypt da han var 8 mnd... dette går sååå fint:)

Jeg har hatt med sportsvogna til lillegutt. lillegutt sov kun i body. var det veldig varmt en natt sov han kun i bleie.

Reiseseng fåes der dere bor..

Jeg duppa lillegutt i vannet med beina... når vi var i egypt nå var ikke vannet så varmt.. men så alle andre gjorde det.. men min var litt snørrete så jeg ville ikke gjøre det værre... men gjør nok ingenting om vannet er rundt 23 grader:)

Jeg har teutonia.. husker ikke hvilken modell.. men ikke dypvogn.. er sportsmodell,,

Reiser selv nå i mars til gc:) gleeeeede seg:)Er såå gøy med barn på tur syntes jeg:)

Ha en strålendes tur hi:)

Skrevet

blir ikke bagvognen utrolig stor og klumsete å ha med?? Den vi har eg også sportsvogn, med bærebag.

Synes også det er dumt at det ikke er skygge på bærebaggen, kan jo ikke bruke den uten vogna da.

Skrevet

Jeg syntes ikke det var klomsete i det heeeeeeeeeeeeele tatt.. du går vel rundt og triller her hjemme??

Ikke tenkt på det med fly og vogn.. den sender du når du kommer på flyplassen..der dus ender bagasjen... i spania får du ha med barnevogna inn på flyplassen., helt til du setter den inn i flyet...

Men ha med sonn sol paraply.... til å ha på vogna.. genialt...så baby får skygge...

Ville ikke dratt til syden ute vogn..... men det er min mening:):)

Hadde babyen vært litt eldre kunne du hatt sonn liten trille bare...

Skrevet

takk for gode svar:)

Dersom vi må ta taxi der, (er et lite stykke til sentrum) Kan vi ha barna på fanget, eller må vi ha med bilseter også? Eller kan vi rett og slett ikke ta taxi??

Skrevet

vi hadde lillegutt på fanget siste gang vi reiste nå... da var han 8 mnd.. satt på mitt fang bak med sæle..men de første gangene hadde vi med sete.. men det ble ikke brukt så mye.. vi gikk mye og kjørte ikke mye taxi.. leide bil og da stod sete i bilen...

Skrevet

Andre med gode reisetips??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...