semma Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Virker så fristende, med alle de gode prisene og flotte utvalget. Har du noen erfaring fra denne nettbutikken for kosmetikk?
Michka Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Regner med du mener strawberrynet :-) Eg har handlet derfra flere ganger, og alltid vert fornøyd.. Noen ganger tar det litt tid før du får varene, men rundt en uke er vanlig.. Huska bare å legge til momsen når du regner ut rpisene, men denne får du refundert fra de hvis du må betale den.. Bare faxer eller scanner inn kvitteringen og vips! Eg var ikkje klar over dette sist eg handla der, men har hørt om mangen som har gjort det og det funker fint! Veldig greit med litt lavere priser, når ein har blitt avhengig av dyre merker :-) Et tips er å kjøpe Saloon size, mye større flasker, altså mer for pengene.
*Super*Mamman* Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Jeg handlet all kosmetikk o.l. i fra strawberrynet, og er kjempefornøyd:) Har handlet der i fra i flere år nå, og spart tusenvis av kroner. Og så er det jo fraktfritt, og hvis du handler for over 200 norske kr, må du jo betale moms og toll, men strawberrynet betaler disse pengene tilbake til deg ved at du viser dem kvittering.. Anbefales på det sterkeste!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Jeg prøvde forige uke,men fikk mail etter 5 dager om at de ikke godtok kortet mitt. Så får prøve igjen når lønna kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå