Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Har de siste dagene/kveldene vært plaget med at pulsen slår fort og hardt, spesielt hvis jeg reiser meg fort og går litt kan jeg kjenne pulsen slå i hodet og halsen.. Hm, merkelig.. Har hørt at hjertet pumper fortere og mer nå så kan det ha noe med pulsen og si? Føler meg som en utrent gammel dame... Hehe:) Er i uke 15...
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Har det sånn innimellom jeg og... hihi Er i uke 14
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Huff vondt å si det, men godt å høre:) Da er det nok normalt...
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Ja akkurat som innlegget angående tung pust, føler meg nesten som hypokonder jeg. Er jo enig i alle disse innlegga hehehehe
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Jeg har akkurat samme problemet og hatt det i et par mnd alt. Dersom jeg hst gått opp trappen feks begynner hjertet å dunke skikkelig og "hører" det lenge etterpå. Har oftet måtte sette meg ned for å roe pulsen noe. Føler meg SKIKKELIG gammal.. hehe.. Men skal være helt normalt. Har også kjempelavt blodtrykk så syns det hele er en snedig kombinasjon;) Er i uke 23 nå...
**Oktober-mamma** Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Samme problem her, kraftig, hurtig puls. kan få det av å reise meg opp, gå trappen eller bare sitte stille.. veldig ubehagelig.. kjenner det i brystet, hode, halsen, fingertuppene alt ettersom.. godt det ikke er bare meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå