Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt skal inn på eget rom som ligger i andre enden av leiligheten, ergo vi trenger en babycall. Har søkt og tittet mye på nettet, men nå er jeg bare enda mer forvirret. I utgangspunktet virker jo Doro og Topcom som har fått best i test på tv2 greie. Prisen er også fin og vi trenger greier oss fint med en enhet som er avhengig av strøm. Men så leser jeg om testene og andres erfaringer og de stemmer ikke overens??? Noen som sier at Topcom er dårlig fordi andre radiobølger slår inn, og på tv2 sine sider står det ingenting om det. Noen med erfaringer her? Evt andre babycaller som er fornøyde? Kommer vi under 1000kr er vi fornøyde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har SuperNova kjøpt på babyshop og er veldig fornøyde med den. Fikk den anbefalt av 2 uavhengige venner. Jeg har også hørt at de som kom best ut i test på TV2 ikke var så bra likevel. (Har venner som har hatt de og byttet til andre istedet)

Skrevet

Har super nova og er kjempe fornøyd.. Har hørt her inne med mange og det er delte meninger om alle babycallene.. Fikk anbefalt denne både på reflex og barnas hus. De kan bruke strøm, men er og batteri,så man kan ta dem med ut osv.. Genialt..

Skrevet

Jeg sjekket også ut mange forskjellige typer - var å så i butikkene, leste på nettet, hørte med venner og bekjente og spurte her inne. Vi endte med å kjøpe suernova og er veldig fornøyd. Vi betalte 1099 på kampanjetilbud på barnas hus.

Vi vurderte også topcom, men har kun hørt om 1 person som er sånn nogenlunde fornøyd... Den kan forresten ikke lade og brukes samtidig noe som også er tungvindt.

Skrevet

Jeg har topcom sin og synes den fungerer veldig bra, men det er sant at man kan få inn signaler fra andre. Har fått inn noen tlf-samtaler, walkie-talkie og en fartskontroll faktisk. Underholdning men litt slitsomt. Skal visst bare være å sette den på en annen frekvens men har ikke gjort det for det er ikke så ofte det skjer. Billig var den jo også. 399 kr på Clas Ohlson.

Skrevet

jeg har også topcom, og er kjempe fornøyd med den!:)

har slått inn på andre kanaler et par ganger, men da er det jo ikke verre enn å skifte kanal?:) en har vel 8 å velge mellom, så det går så bra så:)

Skrevet

Hvis det ikke er verre enn at man bare skifter kanal, så er det jo ikke så farlig. Trodde det var et problem man ikke kom utenom, jeg. Takk skal dere ha jenter, ble klokere nå :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...