hag1 Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Hei. Har vært på innvendig ul i dag og alt var bra, men når jeg kom hjem begynte jeg å blø litt, er dette vanlig? Var rolig når jeg så det var liv, men liker ikke at det kom blod etterpå da....håper noen kan hjelpe meg...
Kulå Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Jeg vet ikke, men kan jo mye sannsynlig at det er pga ul... At det er kommet en liten rift el noe. Ring å spør om du er bekymret.
hag1 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 Har ringt, mente jeg skulle rta det med ro i c2 timer og så se om det roet seg og ble brundt etterhvert....håper det da..
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Jeg opplevde å begynne å blø litt etter gu i mitt første svangerskap. Det gikk kjapt over og det var veldig utblandet blod/blodig utflod. Blør det friskt blod og mye?
hag1 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2008 ikke mye, men er nok friskt, men med utflod ja.svir litt når jeg tisser nå også, så det er ikke umulig at det har blitt en rift der...det er lyst blod ja
Puumi Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 hvor langt er du på vei?? bare tenker siden de så liv, va på gyn ul selv i går...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå