Gå til innhold

Noen som har hatt negativ erfaring med Torunn R?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så utrolig i tvil om jeg skal ta sjansen på å bestille av henne! Har funnet drømmekjolen, men den koster rundt 14000 Kr - noe som får typen til å steile litt... Torun R har sagt hun kan sy kjolen for 6500 Kr, så jeg vurdere dette seriøst. Men - kan jeg være sikker på at den blir slik den jeg har prøvd? Det er ingen enkel kjole - mye glitter og stener på den. Vet ikke om jeg tør...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette lurer jeg også på!!!er i tvil, men veldig fristet!denne vil jeg ha, i diamond white/silver:

www.maggiesottero.com/dress.aspx?keywordText=vidal+suzanne&keywordType=any&page=0&pageSize=8&style=A602

redd den vil se "billig" ut om den ikke er original! men utrolig fin kjole! hvilken vil du bestille?

Skrevet

utrolig fin!!

men er jo mange som skryter av torunn r da, så kan jo vær at det blir veldig vellykket selv om det er masse "stæsj" på kjolen!! har veldig lyst å gjøre det jeg!

Skrevet

Ja, jeg har jo lest veldig mye positivt om henne! Samtidig tenker jeg at eg jeg jo kan kjøpe den for 14000, men så selge den igjen for 7000 f.eks. Da har det ikke kostet meg mer enn å kjøpe fra Torunn R... Samtidig er det jo mulig jeg ikke får solgt den...

Skrevet

Men det det er jo mest ANONYME som skryter av Torunn da og de som har nick som nesten ikke er her. Så da blir jeg i tvil.......tør ikke der nei.

Skrevet

knis,og det smalt fra.........ANONYM:)det er da mange innlegg som skrives av anonyme her,hva har det å si da?be om referanser da vel eller les i gjesteboken.er ikke verre enn det

Skrevet

Jeg har denne i butikken min i diamond/silver, og jeg tror nok den vil bli anderledes som kopi, ja. Stoffet man får i kopiene er som regel satin (som gjerne kan være litt tynnere enn i orginalene)Orginalen er i vintage taft, noe som ligner en mellomting mellom satin og den tradisjonelle taften vi kjenner. Den er litt mykere. Men kjolen er utrolig nydelig :-)

Skrevet

Hvilken kjole er det du har i butikken - min eller Maggie Sotero-kjolen?

Skrevet

Det hele har jo med hvor store krav du stiller og hvor tett du følger opp.

Personlig ville jeg aldri brukt henne.

Jeg har sett kjoler som hun har laget, og de er ok, men jeg er så ekstremt kresen og perfeksjonist, at det ikke er for meg.

Så som sagt, alle meninger er forskjellige, noen liker stroganoff og noen synes det er kjedelig. Sånn er det med hennes kjoler og. Noen liker de, noen liker de ikke

Jeg ville kryssjekket. Sett kjoler hun har lagd i RL. og sett om det var kjoler du synes er godt håndtverk.

Skrevet

Vannmann!

jeg er i litt samme situasjon som deg... jeg vurderer å bruke Torunn men samtidig er jeg veldig nøye og derfor ganske usikker på om jeg kommer til å bli fornøyd.

Ettersom jeg har forstått det, så bestiller Torunn sine kjoler fra Kina, fra produsenter som f.eks jkdress.com. Det jeg har valgt å gjøre, etter å ha lest innlegg fra en som var så fornøyd med dem, er å bestille meg en vanlig kjole fra jkdress direkte selv. Når du gjør det selv blir det jo betraktelig billigere, og jeg betaler 1200kr inkl frakt for en kjole som koster 5600 på nettsiden til torunn og også til divax.no. Når jeg får den, kommer jeg til å se hva slags arbeid som er gjort, og jeg vil finne ut om jeg er fornøyd. Denne kjolen skal jeg bruke i bryllupet til venninnna mi, som forresten også bestiller sin kjole fra torunn. Da får jeg jo se hennes kjole også. Ellers skal jeg til usa en tur før bryllupet og håper å kanskje ha så flaks at jeg finner drømmekjolen der.

Skrevet

Når skal du i bdette bryllupet? Håper det er snart ;-) Begynner å haste med å finne kjole for min del - gifter meg i mai. Har vært rundt på brudebutikkene i Oslo, men så langt ikke falt for noen av kjolene. Skal ta en tur til Lillestrøm og Ski også for å titte - kanskje det er bedre utvalg der...

Skrevet

Vannmann...

Bryllupet er i mai, så det er jo en liten stund til, men kjolen min er bestillt så den burde være her innen en uke! Skal skrive til deg så fort jeg får den og har prøvd den. Men du så kanskje også hun over her som hadde bestillt fra der og var fornøyd med unntak av at den var litt stor? Det lønner seg sikkert helst å ta mål med sydame, men det har ikke jeg gjort nå altså. Ville nok ha gjort det hvis det var brudekjole jeg skulle bestille tenker jeg!

(Ikke meningen å være anonym sist gang forresten)

Skrevet

Da venter jeg i spenning på tilbakemelding :-)

Skrevet

JEG HAR OGSÅ funnet drømmekjolen der... men er også så usikker:(

min anbefalning er iallefall... når du skal ta MÅL og sånn: DRA TIL SKREDDER! Har hørt de værste skrekk scenarioene og for liten kjole, spjæra glidelås osv... så ikke ta sjangse:)

Den kjolen hun har på siden sin koster 5000, og det ER DEN jeg vil ha liksom... men ... sukk... er jo en del penger... om en ikke blir fornløyd liksom!

Skrevet

Vurderer henne selv, men er usikker... Kan hun sy alle kjoler, eller får man bare de hun har på hjemmesiden? Mener, om jeg finner drømmekjolen et annet sted, kan hun fikse det da??

Skrevet

Hun kan sy alle kjoler, du trenger bare legge ved bilde :-) Jeg har masse bilder av kjolen, heldigvis - så jeg lurer på om jeg skal ta sjansen. Hvor mislykket kan det egentlig bli?

Skrevet

Med bakgrunn av hva jeg hadde hørt og lest om torun,så tok jeg sjansen på å kjøpe min gjennom henne.og kjolen er bare helt fantastisk vakker.så det angrer jeg ikke ett øyeblikk.

oppfølging fra a-å,så jeg tror ikke det er noe å være redd for

Skrevet

Hvem er du anonyme? Greit om ikke folk er anonyme slik man kan se at det ikke er samme person som legger inn flere innelgg... Ellers - hadde du prøvd kjolen i butikken først også? I tilfelle, var den helt lik eller?

Skrevet

Vurderer det samme jeg, Vannmann31! Men er som deg, litt skeptisk! Er jo masse penger å spare om det blir vellykket :)

Jeg tenker å prøve en liknende kjole i en butikk, så jeg vet ca hvordan den vil sitte... er nok lurt å prøve en liknende modell for å se hvordan den sitter på din figur..tenker jeg da. Alle har vi jo forskjellige lengde, høyde,bredde...you name it :-)

Skrevet

Det er det som er - jeg har prøvd kjolen i London - det var fantastisk! Kjøpte ikke kjolen da fordi jeg ikke turde (var føste jeg prøvde), og det lønner seg ikke for meg å reise dit igjen for å kjøpe den... Det må i tilfelle være bare for turens del. Nå er jeg redd for at dersom jeg bestiller fra Torunn R, så står ikke kjolen til forventningene... kan den virkelig bli like bra?

Skrevet

Hei.. jeg kan desverre ikke hjelpe å si at kjolen min var fin når den kom fra torunns drømmekjoler fordi jeg har ikke fått den enda.. får den vel i april tenker jeg.. skal gifte meg i juni..

men jeg bestilte den katja på hjemme siden hennes.. jeg prøvde en lik kjole i brudebutikk så likte den type form.. jeg bare endret på stroppene og utringningen.. men gleder meg veldig til å se resultatet... så jeg skriver her inne så fort jeg får kjolen;)..

jeg håper jo for min del at den står til min forventning, men jeg betalte jo bare 5100 for kjolen og underskjørt.. så det er jo ikke så mye penger å tape om jeg ikke liker den absolutt....:)...

værre om det hadde vært 13 tusen lissom....

KLEM DANIELA FREDRIKSTAD;)

hvertfall ikke anonym;)

Skrevet

Jeg har undersøkt litt og kommet fram til at det ikke kan være farligere å bestille fra torunn enn å gå til f.eks agape og kjøpe kjole. Det må jo nesten være bedre, siden du ved å bestille fra torunn får kjolen sydd etter dine mål. De aller fleste kjolene i Norge (som .f.eks Agape), blir jo også sydd i Kina. Det er jo bare at de blr designet i Norge...

Skrevet

Stemmer det, var faktisk innom Agape i forige uke. Da sa hun at kjolene ble sydd i Kina :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...