snart mor til 3 Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 må kjøre til arb.giveren med sykemeldingen min... har ikke lyst en eneste plass...samvittigheten er så dårlig at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg..føler meg bare råtten.. først søker jeg jobb der, samme dag tar jeg en positiv graviditetstest, arbeider gjennom opplæringsvaktene mine, har EN..ja EN vakt der..så kommer beskjeden om at jeg ikke klarer å arbeide og er sykemeldt på ubestemt tid... (Var sengeliggende pga en kvalme som aldri ville gi seg) pga tilfeldigheter fikk jeg aldri hentet ut sykemeldingen som jeg skulle få så fikk aldri gitt den til sjefen..ikke vært der siden jeg ble sykemeldt heller..sykemeldingen fikk jeg nå igår når jeg var hos legen..glemte helt av det hele pga alt som foregikk og formen som gjorde at jeg egentlig hadde lyst til å grave meg ned... har snakket såvidt med den ene av to avd,ledere siden ejg ble sykemeldt da de har ringt når det har vært SKIKKELIG krist for å høre om jeg kunne jobbe..så har jo gitt beskjed underveis da om hvordan formen var...men nå..tre måneder etter holder jeg på å gi opp... kvalmen ble erstattet med bekkenløsning så er fortsatt ute av stand til å arbeide,så nå må jeg bare dra å overgi sykemeldingen.. skal flytte herfra til sommeren så vil nok mest sannsynlig aldri starte i jobb der igjen... ble bare rot alt dette...vil ikke at de skal tro at jeg ikke ønsker å arbeide der, eller at jeg bare er "lat"...men vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre for å bli bedre..må konsentrere meg om skolegangen da det andre bare er en ekstrajobb..sukk... håper ikke sjefen er sint på meg eller føler seg skuffet :-(
Håperpåønskebaby Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 forhåpentligvis går det bra. Dersom noen er sure, så går du bare!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå