Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en formening om det? Bør vell gå til innkjøp av et par pakker snart..;o) 4 uker igjen...satser på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Ble anbefalt pamers, så kjøpte selv denne da vi fikk forrigemann.

Pamers er mye mykere enn libero sine, så er mer behagelig å ha på. Iallefall fra nyfødt og noen mnd frem..De brukte forresten også pampers på sykehuset.

Vi har brukt pamers frem til hun var 1 år, da gikk vi over til libero. Kommer til å gjøre det samme med nestemann:)

 

Du får bare prøve ut forskjellige, så finner du fort ut hva som passer best:) Og er ikke nødvendig å kjøpe inn mange pakker på forhånd, du får med deg bleier fra sykehuset, og har god tid til å handle etterpå.

 

Skrevet

hehe.. Jeg har motsatt erfaring av hun over..

På forrige brukte jeg libero til ca 1 år, og pampers derfra til nå.. (2år og 3mnd'er)

 

Har kjøpt libero-newborn denne gangen også... -mens storesøster fortsetter med pampers..

Skrevet

Dette er så forskjellig fra unge til unge . like forskjellig som graviditetene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...