Gå til innhold

Kommer kanskje tilbake hit???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste oppdatering fra meg:

Idag begynte jeg å blø. Er vel nesten fullgått 6 uker no. Skal til lege i morgen. Prøve å få UL da.

 

Det er no forbanna at det ikke skal gå da... Hadde MA i oktober. Tror jeg legger ting på is litt dersom dette er på veg ut også...

 

Jeg har hatt litt veske/råmelk fra brystene selv. Kanskje det har påvirkning? Ser at det tyder på høgt prolaktinnivå eller noe i den dur... Må få sjekket det i morgen også.

 

Men sier som deg, maritmora - jeg har to friske gode gutter så om jeg ikke får flere så er jeg veldig fornøgd med de jeg har også...

 

jeg krysser fingre til i morgen og håper alt står bra til - tross alt!!!

 

Har også følgt litt med dere andre her inne og håpt at flere skal komme over på gravid,moden alder

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da, Anki. Aldri morsomt å begynne å blø når man er gravid.

Har lest om mange som har blødd ganske kraftig, og alikevel beholdt babyen sin. får håpe dette er tilfelle for deg.

Har du magesmerter?

Krysser fingrene mine for deg jeg også, er jeg spent på å høre hvordan det går i morgen.

 

Lykke til!!

Skrevet

Huff, ikkje kjekt med blødningar! Er spent på korleis det gjekk med deg på ul i dag. Håpar å sjå deg på "gravid- moden alder" sidene framover!

Skrevet

Uffda. Blødningar er ufestleg. Har du vondt, og kjem det slimete klumpar? (Beklager detaljar). Viss ikkje, treng det ikkje vera noko gale, men det er greitt å koma seg til ultralyd for å vite sikkert. Eg kryssar fingre!

 

Du får halde oss oppdatert.

 

Klem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...