Gå til innhold

Hvem har dere blitt spådd av? Og hvem tror dere mest på`?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt spådd av Hønemor, og synes hun virker veldig grei.

Synes det er teit at Mamalari tar betalt for å se de samme tingene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

synes det bare skulle mangle at mamalari tar seg litt betalt.100kr for et helt legg er billig,spør du meg.hun tar jo tross alt av sin fritid for å hjelpe oss.mamalari spår jo også her inne.helt gratis.

det er bare min mening;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva må man gjøre for å få det gratis da?

Jeg fikk vite at jeg måtte betale i så fall...

Hønemor og Gullmor gjør det vel også på fritida si? De tar ikke betalt for det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med hege;-), skulle bare mangle at hun tar seg litt betalt. Hun bruker jo tross alt mye tid og energi på dette! 100kr synes jeg også er billig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Ser at det er en liten diskusjon rundt dette, så jeg vil forklare meg.. Det er større legg jeg tar betalt for. Spørsmål dere gjerne vil ha litt utfyllende svar på. Dette krever så mye tid og energi, derfor tar jeg litt for å gjøre det. Har fått så mange gode tilbakemeldinger. Dedt er et tilbud jeg har. Hvis jeg skulle legg slike legg på alle som ønsket det så hadde jeg ikke fått gjort annet.

Jeg spår gratis på helt korte og greie spørsmål. Som ikke krever så langt svar. F.eks om graviditet. Har aldri tatt betalt for det. Så slike helt standard spørsmål som er vanlig inne her gjør jeg helt gratis:)

 

Det er frivillig om dere vil at jeg skal legge et helt legg for dere. Og det gjør jeg over mail

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =) Jeg syns Mamalari er flinkest :) jeg er ikke den som dømmer.. men etter hva jeg har erfart og lest på forumet her så er hun den flinkeste :)

Men de som spår her er alle nybegynnere så vidt jeg har skjønt, og da trenger en trening.

Alle fortjener en sjangse.. Og uten trening blir en ikke bedre, så er nok bare å sende til de som må øve seg litt mer :)

Også spørs det vel kanskje litt på hvor mye enn spør og om hva..:)

ha fortsatt en fin dag alle her inne =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...