Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Er det noen som har noen gode råd når det kommer alle veier ? Jeg ligger her og vurderer snart å flytte inn på badet....flyr dit hele tiden alikevel... Det er vel ikke no farlig for bebisen....? er 35+4 på vei...
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Drikk masse vann!! Det er det eneste jeg vet, så du ikke blir dehydrert... Det er ikke farlig for babyen, det er verre for deg! Huff, men god bedring da!
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Skikkelig kjipt! Jeg er redd jeg er på samme vei, men holder motet oppe enda. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 jeg har totalt klart å få i meg 1,5 glass med vann...alt spruter jo ut igjen med en gang...huff huff og syte syte.... bøtte ved siden av toalettet er nais tenkte jeg skulle få sambo til å kjøpe no kjeks eller no...
Måånestråle Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Det er ikke så mye annet å gjøre enn å vente på at det skal gå over... Jeg vet hvordan du har det, jeg lå hjemme fra mandag tom onsdag pga det samme. Prøv å få i deg litt væske, gjerne cola, youghurt eller saft (noe med litt næring i) selv om det kommer opp igjen ikke så lenge etterpå. Druer funket også ganske bra for meg. Går lett ned, og lett opp igjen Babyen tar det den skal ha, men pass på å ikke bli alt for dehydrert. Jeg jobber fremdeles med å gjenopprette væskebalansen, selv om jeg ikke har kastet opp siden mandag kveld. Diareen de to siste dagene var forøvrig mye lettere å leve med enn den første dagen med både oppkast og diare samtidig, så det blir bedre snart!! GOD BEDRING!!!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Ååå..huff! Jeg har også hatt det. Det er helt forferdelig. Ble så redd at jeg ringte til legen, og det er IKKE farlig for babyen. Den ligger så godt beskyttet og tåler det bra! Prøv å blande farris & eplemost. Det skulle visst "binde" magen litt, og i farris er det noen salter & mineraler som er bra når du ikke har fått i deg noe væske. Ellers kan det være bra med litt tynn saft, så får du i deg litt sukker. Jeg merket at vann ikke var så bra de første dagene... God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå