☆twinkle twinkle Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 så jeg kjøpte granateple..angrer nå da for det har vel ingenvirkning det? Jeg har også kjøpt slimløsende hostesaft da..Når skal jeg ta dtte og hvor mye? nytter det viss jeg allerde har eggløsning..På baby verden står det den femte og på pearlyen blinker det rødt om 6 dager...(altså eggløsning tror jeg) så de to stemmer vel sammen...anyone?
Babyønske �� Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Tror nok ikke granateple har samme effekten som grapefrukt nei. Men granateple inneholder som grapefrukt mye antioksidanter, så er veldig bra å ta allikevel. Men du kan jo kjøpe grapefrukt å presse selv, de fleste dagligvarebutikker har vel det. Hostesaft vet jeg ikke så altfor mye om. Her har jeg litt skepsis nemlig. Ikke at det ikke er bra å ta, men tviler litt på effekten.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 de har grapefruktjuice på helsekost, kanskje du finner der?=)
☆twinkle twinkle Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2008 de hadde ikkje grapefrukt heller nei..Det er bare en liten jokerbutikk her..men jeg får reise å handle i morgen..nå skal jeg på jobb..noen andre som vet noe om hoste saft? Takk til dere som svarte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå