Gå til innhold

alle sørlandsberter,se hit:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi holder å med en hjelpesending til ghana,vi reiser ned i juni.

vi trenger klær og sandaler,sengetøy,utstyr,leker osv..

viss du har noe til overs,så hadde vi vært veldig takknemmelig.

en hel konteiner skal fylles opp innen 1juni.

ps,vi tar ikke betalt for å ta imot(men er heller ikke søppelfylling:) litt dårlig erfaring med det,derfor jeg skriver det:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor skal man levere inn da? Har masse som ikke blir brukt (som ikke er søppel)!

Skrevet

Har masse til overs jeg:) Hvor skal det leveres hen?

Skrevet

hey har litt jeg og...

Skrevet

har noen spørsmål om arbeidet, skriver derfor litt om hva arbeidet og innsamlingen går ut på.

innsamlingen er i vennesla.

konteineren skal sendes til en landsby som heter Amoanda i ghana.

det er en landsby som består av ca.500 innbyggere.

kontaineren skal til (lys og håp ghana) en stiftelse som ble startet september 2000 av en 80 år gammel dame privat:)

i dag er det barna hennes som driver arbeidet videre,hovedsakelig sønnen ulf kristian og kona tove.

siden 2000 har de bygd en barneskole,barnehage,ungsomsskole.

jeg reiser ned i juni,etter kontaineren er sendt og skal være i landsbyen i 3 uker,der skal vi dele ut klær og innrede barnehagen.

skal sammen med ei venninne ha undervisning ang. prevansjon,pga en del 14 åringer som blir gravide på skolen.

mannen min skal reise ned i vinter og til sommeren flytter vi ned for å være med i arbeidet der nede.

første prioritet vil være å bygge en brønn og åpne helsestasjon.

de har ikke vann i landsbyen og dette er ett problem,pga at de drikker fra elven og blir syke fordi de ikke har råd til vann.

lys og håp har ett nyhetbrev som kommer noen ganger i året og holder folk oppdatert om arbeidet og bilder:)

håper du vart litt klokere ang,innsamlingen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...