storebror og junibaby=) Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 er prøvere.fått antibiotika-Klacid. Dette ståri felleskatalogen ; Overgang i placenta: Data fra et begrenset antall gravide som har brukt klaritromycin indikerer en mulig økt risiko for abort. Det er ikke tilgjengelig andre relevante epidemiologiske data. Dyrestudier viser reproduksjonstoksiske effekter (misdannelser og abort), som indikerer en mulig risiko for humane fostre. Jeg er ikke gravid som jeg vet om,er 5 dager til IKM Nytter ikke å prøve å ringe heller.Og virker jo litt hysterisk da kanskje.ettersom jeg ikke vet om jeg er eller ei.
☆twinkle twinkle Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 hm, hørtes ut somet vanskelig valg syns jeg..hvorfor har du fått antibiotika da? Har du smerter? Du jeg ville ringt jeg! Ring å hørr om det er noe annet du kan få i stedet..vet legen at du prøver? dumt å ødelegge en pp men så vet jo ikke jeg hva som feiler deg heller da...
storebror og junibaby=) Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 sa det forrige gang.Da fikk jeg apocillin. pga streptokokk hals. Fått feber igjen,men ikke mye.Testen i dag var neg.Men trodde det kunne være øvre luftveis infeksjon i tillegg. Ikke ferdig med apocillin kuren ennå heller,skulle bytte.
storebror og junibaby=) Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2008 hmmm,kanskje jeg skal ta apocillin et par dager til,til jeg får testet hehe.Den hadde jo tatt strept.Infeksjonen.Og er vel ikke alle som får antibiotika for luftveisinfeksj.?
Relu Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Prøv om du kan få Rinexin-tabletter isteden. Det fungerer utmerket på meg når jeg har luftveisinfeksjoner. Vet ikke helt hvordan de er når det kommer til graviditet da.. ikke sjekket det..
☆twinkle twinkle Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 jeg ville ventet til ikm jeg og helst etter med å ta de først nevnte tabl. Men så er detr jo ikke min kropp og ikke jeg som har vondt heller.. Jeg tror nok legen skjønner din bekymring og skriver ut noe annet heller...Det hadde jaffal min gjort.. Hvordan går det nå?
storebror og junibaby=) Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 31. januar 2008 Jeg har ikke så vondt,bare sår i halsen og hoster bittelitt.Ikke hatt feber siden i dag tidlig heller. Så frister å bare fullføre apocillin kuren.For den har jo drept streptokokkene.
☆twinkle twinkle Skrevet 31. januar 2008 #9 Skrevet 31. januar 2008 støtter opp om den fristelsen...De kurene skal vel gjennomføres, ikke? Nå er det jo kveld å da skal vel feberen komme igjen viss den er der.. det sier moren min verfall ;0)
storebror og junibaby=) Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 31. januar 2008 ja,tempen er somregel høyest om kveldn. Jeg har hatt luftveisinfeksjon før.Fikk ikke no for det da,så kan ikke se at det er krise å droppe den nye jeg fikk.Så lenge den første har tatt streptokokkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå