Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Kunne tenke meg å småtrimme litt/ gå tur frem mot termin, men nå i det siste har jeg hatt ekstremt med kunnere og mye nedpress. (I går kveld etter 20 min rolig rusling ute, kjentes det ut som hodet var på vei ut...) Venter nr 3 om 5 uker og er til vanlig svært aktiv sportslig. Men vil ikke føde lenge før termin, bør jeg ta det med ro?
trebarnsmamma? Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Om du vil vente med å føde er det sikkert lurt å roe ned litt? Kan du ikke prate med legen din om det da?
68 modell Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Trenger ikke å slutte å bevege deg- jag har trent flere ganger i uken + gått turer om kveldene. Har hatt masse kynnere etter hver trening men er na 8 dager over termin.D ette. er mitt 4 svangerskap. Trenere forsatt spinning selvom det er utrolig tungt men tror jeg får igjen for det etter barnet er født ;-)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 hvis du har masse kynnere og nedpress UTEN at du er særlig aktiv ville jeg tatt det litt mer med ro hvis du gjerne vil gå lengst mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå