Mamma`n_til_snupperuska Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Jeg skal nå gå over til 6måneders grøt, og på pakka står det jo oppskrift til både 4 og 6 måneder. Men fra 6 måneder står det "lag kun med sødmelk, ellers som for 4 måneder". Betyr det at jeg skal kun bruke 100 ml mm + grøtpulver eller skal jeg bruke 200 ml mm + grøtpulver? Fra 4 måneder skal man jo bruke 100 ml mm + 100 ml vann + grøtpulver. Noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå